I morgon kan jag inte röra mig

Igår gjorde jag en under bara vurpa på väg till skolan, bena for som trumpinnar
och jag lyckades på något sätt vrida mig och lägga all min tyngd till vänster sidan,
men tog emot med handen och hela min vikt på den, helvete va ont de gjorde,
eller ja, gör ont :(.

Idag drog Linda med mig på ett boxing pass, och i morgon kommer jag inte kunna
röra mig, har redan grymt ont i kroppen. En bra och underbar träning var det i alla fall :).

Blev lite solning också :D *kanon skönt* ev. i morgon med. Ska vara försökskanin åt
Linda i morgon med, hon ska öva sin vattegympa på mig, hoppas ja kan röra mig.

Känner mig en aning stressad, har ett par böcker att läsa tills nästa fredag,
uhh jag gillar inte tentor haha. Men de kommer säkert gå bra :)
Positivt tänkande ;)

Nä nu blir de lite L word sedan snutta kudde :) Haft en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0