förberedelse

Jag nu har jag kommit hem från NÄL, mamma kan inte prata!
Nu får ni ta och laga henne! Men ska nog dit för lite röntgen i
förhoppningsvis i slutet på veckan, hoppas de inte blir Torsdag bara!

Nu ska jag ta och skriva ned vad ja ska säga i hela 1 min i morgon
på redovisningen, kommer bli tufft haha. Har inte börjat än, så
hoppas in resterande av mina gruppmedlemar läser de här hehe.
Sedan ska jag ta och skriva min komplettering till Coachingen,
för att ja missade ett seminarium, ja då måste ja skriva en hel
jälva uppsats på 5 - 6 sidor *woho*

Blir en sväng bort till badet för att träffa Linda, får se om vi kan
rätta till de som blev fel! (vem vet, ja kanske är en alltiallo haha).

I kväll är de massa bra på tv, funderar på om man orkar se allt!
Kunde sova skönt i natt fast löshåret gör hårbotten alldeles öm!
Man får sova på mage *gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0