Något är fel..

Jag kan känna inom mig att något inte är rätt. Jag känner en smärta ja inte förstår mig på, den gör ont, den vill att ja ska gråta, men ja vet inte vad den har för förmåga.. Ja vet bara att ja vill att den ska försvinna..

De är bra när man kommer på ens egna förmågor och andra små grejer man har för sig:
Jag har kommit fram till att ja klarar inte av förluster, ja klarar inte av att förlora någon, de är en smärta
som får mig att gå under. Det förklar till varför ja inte släpper in många i livet, ja tillåter mig själv inte att älska
alla människor runt om kring mig, för skulle de försvinna skulle de inte göra ont.
Så nu vet alla de i alla fall, så de är inte de att ja inte bryr mig eller tycker om, de
är bara de att ja skyddar mig själv från smärtor.

Jag är även otroligt överbeskyddande över de ja älskar. Jag kan inte sluta bry mig om ja har börjat,
de är inte lätt att få mig att älska någon men gör ja de så gör ja de på riktigt, så om de är en flickvän, en vän, familjen eller ett husdjur.

Kärlek sårar människor, men ett liv fullt av kärlek är ett liv fullt av rikedom, utan levar man ett fattigt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0