så jävla bra

Känns som de va längesedan man kunde säga att man mådde riktigt bra :) Känns helt fantastiskt.
Ska inte rada upp allt som gjort att de inte har varit bra, de skulle ta för lång tid haha.

Men ja ska definitivt inte åka pluka över några gupp och hålla mig borta från isfläckar :). Lyckades ganska bra förra året, men året innan va mindre kul haha Jävlar vilken smäll man fick, det var nästan värt de haha

Känner nog att min hälsa stiger och att man kan börja känna välbefinnande ;)

Något som kan vara bra att ta kontroll äver nu är fysiken, ska en starkare kropp och gå ned lite i vikt. Kan ju va kul att kunna köpa lite nya kläder ;). Plus att man kanske kan komma i sina byxor man har.. dumt att gå upp i vikt när man köpt kläder.. men men sådant som händer.. inte varje dag man lyckas klämma sig i ett par jeans i storlek 28.. tänkt om man kunde de.. *skratt*.. eller ja de går väll, men kanske inte så snyggt haha.

Tänker tillbax och finner att 2004 så var jag i den bästa formen någonsin (även en period 2006). Då gick jag två promenade om dagen (morgon och kväll) + att ja tränade varje dag (antingen styrketräning + spinning, eller boxing) Då mådde man verkligen toppen :). Vill ha de så igen, så jävla dumt av mig att ja sumpade de jag hade. Men vem vill inte ha tillbax sin platta magen och styrkan i kroppen ;)


Ja ni behöver inte kolla på bilden om ni är lite känsliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0