Party igår

Igår var de party med lilla Linda :) och hennes vänner. Va en helt okej kväll :). Blev lite förfest och sedan Lipz (Frida ville till Buthlers hihi), men de blev bra ändå. Konstigt nog så träffar jag alltid på någon som är eller har varit inblandad i min släkt, de är helt sjukt! Ja tror jag får flytta haha.
Jag kanske blir gay klubb nu då ;) Vore inte helt fel, gbg nästa gång då *leer* hihi
Sista timman igår var extra mysig ;) Otroligt förvånad över att se dig där, men glad :)

Fick otroligt gott vin av linda oxå *mumma* de vill ja ha mer av. Annars blev det lite asti, skulle egentligen inte druckigt hehe. HAHA åå nej man kan inte fylla mig *skratt* Har alldeles för stor vilja för de :P *skratt*

Fick massa söta goa sms under kvällen :) *mys*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0