Måndagar...

Konstigt nog så är man alltid extra slö på måndagar.. Kunde verkligen inte somna igår, så otroligt kissenödig, 6 ggr på 2 timmar är ganska frustrerande. De är även mycket för mig, vanligt vis är de väll 30 ggr om dagen.. nån som vill byta, för jag blir tokig.. (rolig info att veta om mig, not?!?).

Ja dagen började inte som ja hade planerat alls. Tänkte gått upp lite innan åtta, men blev lite efter 9 *suck*. Sedan blev det frukost och lite tjöt.. Började plugga klockan 1. Ingen promenad som var tänkt. Pluggandet varade inte länge.. Halv 5 åkte ja med pappa till thn för att köpa lite spånskivor, sedan hem med dem, sedan till affären och sedan lite middag. Å nu ligger ja i sängen med huvudvärk och är trött. Skulle även vart och hälsat på Johanna.

Nu har jag suttit och kollat upp lite alternativ, även beställt ett kort för att få en egen sida, nu ska de bokas och leta fram en vägbeskrivning - och se om man kan följa den.. *längtar* så bli mysigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0