Måndag...

Ja idag vaknade man alldeles för sent, 10:13.. lite panik. Men kunde inte somna i natt, de gick bara inte, sist ja kollade på klockan var hon halv 2 *suck*. Sömntabletter..! Ja tack! Och de som ska ta bort mina drömmar, aaa bullshit, funkar ju inte, crap!

Blev en sväng till Trollhättan idag, handla lite, se om man kunde hitta lite skor.. fan va de ska vara svårt!! Och lilla Alex skulle köpa en tv.. vill me ha en ny *skratt* Får bli nästa månad - min tjuter och piper.

Sedan när man kom hem blev det till att plugga, läsa lite om Ångest! Allt var en upprepning av de man redan kan, har man levt med ångest så vet man hur de funkar, komiskt eller deprimerande..? Även kollat igenom mina grupparbeten, de här ska nog gå bra :).

Sagt upp mitt gym kort, kan träna sep. ut om jag förstod henne rätt, fatta inte riktigt vad hon pratade om, en otroligt snurrig människa haha.

Nu en släng framför tv.. Lite situps sedan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0