Lördag

Denna dag har varit otroligt slö hitills, men de är skönt. Alex har färgat håret på mig :), min söta lilla bebbe, mörkbrunt blev typ svart.. men de funkar hehe. Blev en lång härlig dusch. Sedan blev de till att tvätta lite kläder, de måste göras de med. Har suttit och kollat på tv med Alex ett par timmar nu, först blev de Svenska Hollywood fruar (fy fan va de är blåsta), sedan blev de High School musical 3 och nu sitter ja här.

Ja hur blir de i kväll nu då..? Ännu hänger frågetecknet över mig!?

Fick ett samtal förut, från JKPG, blev erbjuden jobb tror ja, lyssnade inte så noga, för de var ju bara att tacka nej, va ett extra och jag är ju inte i JKPG längre..

Fick ett oväntat sms också, massa glad :). Härligt att höra från dig *miss you*


Ja snart ska man få lite ont oxå, hatar den här tiden på månaden *suck* Its har to be a woman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0