Kom och mys med mig...

De hade inte suttit fel med lite mys just nu.. vill vill vill

Har haft otroligt underliga drömmar nu för tiden.. och i natt drömde jag:

att pappa släppte av mig på ett hotell, han sov där ett par timmar, sedan åkte han till sin bror för de skulle byta däck på bilen uppe på hunneberg (vart fick ja de ifrån). Så ja är kvar på hotellet, ringer mamma och hon säger att hon ska hämta mig där i morgon (vet inte varför ja var på ett hotell). Helt plötsligt träffar jag Malin, Agge, josse mfl. Vi drog igång värsta partyt på hotellet, massa folk. Drömmen slutar med att jag och Malin har kanon bra sex.

Helt härligt vart får jag allt ifrån? Drömmen var så verkligen att ja trodde att ja vaknade upp på det där hotellet.

Tur att man äter tabletter som ska ta bort drömmarna så jag ska sova bättre.. funkar tydligen inte!

Men vad i helsike betyder en sådant dröm.. tell me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0