Ja då var man 25 nu då...

Ja nu har man blivit gammal, hunnit vara 25 i nio hela timmar nu :).. Skönt att de inte känns annorlunda *skratt*

Tack till alla sötnosar som har grattat mig, ni är helt kanon :)
Extra tack till lilla Hanna som skickat ett kort till mig, super sött ;) *gilla*
Och till söta Mikkiz, du är alltid välkommen :) Visste inte att ja behövde bjuda dig hihi, du tillhör ju familjen, men får komma och hälsa på nästa vecka så käkar vi lite gott och tjötar :) *mys*,
Roger, du är stört skön, att du kände igen mig, de va inte dåligt (vi kör förbi varandra på stallabacka bron). Otroligt roligt att du ringde, blir så glad av att höra din röst :)

Tack till min söta familj, ni är så otroligt goa, världens bästa :) Älskar er så mycket :)

Fick hämtat mormor idag oxå så hon fick komma ut och få lite tårta, de va mysigt, och prata mycket kan du *skratt*. Tack för presenten, du är så söt så :) *love you*

Blir till att träffa Johanna nästa veckan, de va alldeles för länge sedan :) Ska bli kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0