förstår inte mig själv.

Jag finner mig känslosam, gråtandes till filmer/serier, jag känner mig förändrad.. men vet inte om de är positivt.

Jag saknar det ja längre inte har, även om ja inte vill ha de, vill ja ändå ha de jag förlorade.

På något sätt känner ja att ja finner väg tillbax till mig själv igen, i två år har jag varit en annan jag (tydligen en som ens gamla vänner inte gillar), ja går för mycket in ett förhållande. Nu börjar ja gå tillbax till mig själv själv, men ja vet inte om ja gillar den delen av mig själv. De är förrvirrande.

En sak som är säker.. Ja behöver gå ned i vikt, ge mig motivationen, för ja vill må bättre även om ja mår bra.. och ja vet att de skulle få mig att må bättre.

One tree hill är äntligen tillbax :D Love that show, but it allways bring a tear to my eye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0