Då vet man

Ja då vet ja att de senaste 2 åren i mitt liv har varit ett misstag. Det hela känns som en stor lögn, känner mig bedragen. Känner mig otroligt dum även om ja fattade och viste så känner ja mig dum. Du försäkrade mig om att de inte va så, men nu är de bevisat vad du går för.

I mina ögon är du en hycklare, du är falsk, en lögnare och en bedragare.

Ville ha kvar dig i mitt liv, nu vill ja inte längre de. Vill inte vara din vän, vill inte prata, ja vill bara skaka av mig den tiden som varit. För just nu när ja tänker på dig blir ja illamående.

Kan inte säga att ja önskar dig lycka i livet, för då skulle jag ljuga.

Kan säga med handen på hjärtat att ja varit totalt ärlig mot dig, så har i alla fall gott samvete.

Fy fan! säger ja

You have a ugly heart
and you are a bad person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0