Hur ska ja klara av det här då?

Nr:1: Ja då har jag tänkt och tänk och kommit fram till att de är dags igen att försöka sluta snusa..

1. de är inte bra för tänderna/tandköttet.
2. man har skapat ett beroende som inte ska finnas där.
3. de är jävla dyrt, går mycket pengar dit.
4. inte speciellt bra för min lilla magen heller..

Nr:2: Jag och andra grejer som jag ska ta bort i mitt liv, Pepsi max..

1. ett onödigt "beroende" som också kostar pengar!
2. Framkallar huvudvärk.
3. ger en dålig sömn
4. dåligt för tänderna
5. ger säkert cancer och annan skit..

Nr:3: Ge upp godis, speciellt choklad *snyft*

1. Också ett otroligt dumt begär man har..
2. Ger hål i tänderna
3. Ja får andnöd, troligen allergisk. hmm?!?!
4. Man går upp i vikt (något som ja då verkligen vet)
5. Man slipper få i sig sojalecitin


Ja hur man ska lyckas med detta är en bra fråga, får försöka ha lite karaktär, och stå emot frästelser.

Så om ni träffar mig och ja är på dåligt humör, ja då vet ni ju varför?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0