helt jävla fucked up

De blev inte alls som ja ville igår.. blev en aning för mycket för min del, snacka om fet ångest, mådde inte bra alls igår. Förlåt för att ja började lipa, inte ens beredd på de tårarna, tar vissa saker extra hårt.
Hände för mycket saker, många saker som inte borde ha hänt. Vet knappt ut eller inte längre, för de verkar som vad ja än gör så blir de fel. I slut ändan är de mig själv ja sårar.
Hade jätte trevligt och går och allt va helt okej, men ja skulle stannat hemma och kollat på film.

Ja försöker vara så ärlig ja kan, och jag försöker att låta bli att såra folk, de är inget ja vill.

Ibland går min käft mer än vad de ska göra, pratar innan ja tänker, de får konsekvenser. Kan säga att ja är garanterat mer flirtig än vad ja borde vara, känner mig mer över trevligt, men de misstolkas. Och bara för att man säger att man tycker om någon behöver de inte betyda mer än så.

Allt ja rör verkar falla samman, ja börjar tappa orken.

Sedan verkar folk snacka en jävla massa skit om mig också, otroligt irriterande, säg sanningen i stället! Sluta hitta på massa skit.. barnsligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0