Kick them out

åhhh ja vill bara sparka ur alla tankar ur mitt huvud. Skulle behöva lite lugn och ro där uppe, 4 eller 5 tankar på samma gång, man blir ju bara trött. Skulle behöva lära mig att meditera, hitta de inre lugntet.

De kryper i kroppen på mig, ångest är så jävla underbart! Not! När ska man slippa de här. Den som aldrig upplevt ångest, dej hyllar ja, fy fan va gött. Även dig som inte har något direkt samtvete eller har lätt att släppa taget om saker och ting. Ja ältar alldeles för mycket, ja plågar mig själv. Kan inte låta något vara så hjärnan går på hel varv och därför snurrar de så många tankar hela tiden. Man måste ju inte tänka på allt på samma gång. Men ja har ju ifs koll på de mesta, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0