Tankar

Jag har tänkt och jag har tänkt och jag tänker nu. Ibland kan ja inte få bort den där olust känslan som kommer krypande över mig. Jag kan inte svara på om jag är lycklig eller olycklig.

Det jag vill är att jag ska vara mer delaktig i dit liv, ja existerar 1 timma på kvällen och på helgen (ibland varannan), de är för lite för att vara okej. Jag vill höra att du saknar mig eller att du tänker på mig, inte för att ja säger att du ska skriva det, utan för att du vill och känner så. Jag vill att du ska säga eller skriva "Jag älskar dig" för att du menar det, för att det kommer från hjärtat. Jag vill att du ska kunna lyssna på mig utan att ta åt dig allt, utan att må dåligt. Jag vill att du ska vara intresserad på riktigt, inte bara för att du är min flickvän.

Ibland känner ja mig som ett bihang som finns där när du vill prata och när du behöver det. Det känns som att jag är:
"a fiction of your emadgenaition".

Jag vill veta vem jag är för dig, vad du känner, och vad du vill! Det känns som ja trevar i mörkret utan ljus.


Kommentarer
Postat av: Ella

Jag vet precis hur du känner! Vet inte hur man ska kunna ändra på det dock =(

2009-05-18 @ 09:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0