Ny vecka, nya dagar kanske ett bättre liv!

Började dagen med ett träningspass (15 min uppvärmning, + Bröst, Triceps och Axlar), riktigt skönt. Kommer väll bli mellan 3 och 4 pass i veckan.

Snus har jag varit utan i 3 veckor tror jag, idag har jag tagigt 1 cigarett, man tappar lätt humöret utan nikotin, men jag känner inget sug efter det hela.

Godis får man lägga av med om man ska komma i form, man får ha 1 ätar dag i veckan, annars blir det tråkigt och tappar motivation.

Lyckades få ordning på alla mina saker idag med, nu kan man komma in i de rummet igen, lådorna blokerade allt! Och nu sitter jag här, rastlös. Skulle vilja gå ut och gå, men de är ju åker så långt ögat kan nå, ingen höjdar promenad väg.

I morgon blir det ett träningspass till, underkroppen och klockan 4 åker man till Jönköping för att spendera ett par dagar med älsklingen, ska bli underbart *längta*, Även där på onsdagen blir det ett träningspass :) och sedan grillning på kvällen :)

Vill göra nya tatueringar med, det suger verkligen i kroppen efter lite bläck! 2 är lite, lite. Och efter att man fick ta bort 2 percingar så vill man ha nya tatueringar ännu mer, kroppen saknar.


Är grymt kär i den här tatueringen *ge mig*

Den är vill ja ha i nacken *like*



Längtar tills programet börjar igen, en envighet sedan!

~Moonlight ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0