Vet vad jag vill

Jag vet vad jag vill och inte vill.

Jag vill inte ha en meningslös flirt med varken en tjej eller en kille. Jag vill inte strula runt. Just nu kan jag ge 1 person en dejt, inget annat. Är inte ute efter något meningslöst i alla fall. Just nu vet jag inte om jag är ute efter något alls. Men något jag vet är att jag vill inte ha någon kille, finns ingen kille som kan ge mig det jag vill. Och den dejten är redan utlovad till någon, så de är tyvärr ingen som man kan sno den, men när den sker är inget som vet.

Jag vet att ja har inte mått så är bra på länge, inga bekymmer, ingen oro, inget ont i magen, allt är toppen. Något som är trist är att ja bor hemma igen, för hundrade gången, men de är väll den bästa lösningen när man pluggar, man spara pengar, så de är något positivt i alla fall.

By the way: Lipstick Jungle är så mycket bättre än Sex and the City!


Idag har det blivit av att spela lite tv spel, de är ju dumt att mitt nya X - box 360 bara ska stå där (ville egentligen haft ett Playstation 3). Blev Resident Evil 5, bästa spelet ever *lovit it*


Såg en mapp med dit namn på i min mail, de va allt bra gamla mail hihi du ska få läsa dem, riktigt söta hihi

Kommentarer
Postat av: Emma

Lipstick Jungle är hur bra som helst! :)

2009-07-31 @ 20:54:46
URL: http://justawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0