Vet inte...

Jag mår inte bra, de kan jag inte på stå direkt! Jag kan inte äta fast jag är hungrig, allt bara växer i munnen, jag mår illa hela tiden. Sova lyckas jag göra, men de tar tid att somna. Varje gång jag tänker på dig känns det som jag blir träffad av blixten, en iskall ilning rakt igenom hjärtat. Jag skakar fortfarande inombord - jag kan inte tänka klart!

Livet känns fel när du inte är en del av det längre. Det känns konstigt.
Det är konstigt att inte prata med dig på kvällarna, de känns konstigt att inte längre få sms under dagen,
de känns konstigt att inte få höra om din dag.

Jag vet inte hur jag ska tänka, jag vet inte vart jag ska plasera mina känslor!
Ja vet inte vad jag ska göra, hela mitt liv har vänts upp och ned.
Enligt ett test av social psykologer tar det ca 2 år för mitt hjärta att bli helt igen!


Tack för igår hjärtat, behövde det där, blir glad när jag pratar med dig :D *puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0