Utan el!? *gaah*

Jag dagen började med en tripp till Trollhättan, de va trevligt, men regnet bara öste ned :(. Jag och mamma åkte in till stan och kollade runt och alex fick gå till bibblan hehe.. Fick handlat lite nagelack och en eyeliner :)
Sedan var vi inne i lite smyckeaffärer, leta efter ett halsband jag vill ha :) Sedan fråga jag lite vad det skulle kosta och göra om min förlovningsring till en 1 stens ring med diamant, skulle gå på ca 1600 kr och då behöver ja inte lägga till mer guld för ringen väger redan 4.2 :) men ska låta graveringen vara kvar i.

När vi kom runt 2 tiden hade Pappa och hans bror hållt på med strömmen sedan klockan 10, och inte var de klara, som vi trodde. Inte förens klockan 9 nu på kvällen var de klart.. nästan 7 timmar utan ström.. De gör en totalt tokig, så tråkigt!
Jag håller med Homer när han säger:
"No TV and no Beer makes homer go crazy" hehe, fast här "No TV and no CPU makes Frida go crazy"
Notera att jag bor i Grästorp! och att de regnade!

Ingen träning denna vecka heller.. jävla axel - nacke - arm - skuldra, fattar inte vad det är som gör så ont?

Nu är ja totalt mega trött och ska lägga mig och kolla på Fringe  :)

Vill träffa dig nu ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0