Over

Jag känner hur min kropp skakar, trycket över bröstet gör att de är svårt att andas.
Smärtan i mitt hjärta gör att jag inte kan fungerar.
Mitt hjärta blöder, de är krossat i tusentals bitar.
Jag gråter mig själv till sömns, i drömmen gråter jag,
i vaket tillstånd gråter inombords, mitt hjärta läcker.
Det gör för ont.

Jag vet inte va jag ska tycka om det här,
Nu känner jag inte att de är rätt beslut,
för hur kan något som är rätt göra så här ont?
Rätt sak ska inte få dig att gråta,
att dö inombords!

Tanken på att aldrig för höra din röst,
att se dig le eller hör dig skratta,
gör inget annat än att ge mig smärta.

Att inte få känna dina läppar mot mina,
att aldrig få känna din kropp tätt in till mig,
att inte få känna mina händer på din kropp,
att inte få smeka din kind,
gör det hela obegripligt, de gör ont.

Att inte få ligga i sked, där du är den lilla och jag den stora,
där du ligger på min arm, och jag håller dig tätt in till mig,
och när jag pussar din nacke innan vi ska sova,.
Får mig att sakta dö inombords.

Jag vet inte hur jag ska kunna släppa en känsla
som jag trodde skulle vara för evigt.
Hur jag ska kunna radera drömmarna om oss,
eller livet vi hade planerat.
Jag vet inte hur jag ska kunna ta av mig ringen
som sitter på fingret utan att gråta.
Något som skulle vara livet ut,
en ring som band oss samman.

Jag vet inte hur jag ska leva utan den kärlek vi delade
,
jag vet inte hur jag ska sluta älska dig,
sakna dig eller bara längta efter dig.
Det är ju dig jag vil dela mitt liv med.

Min hjärna och mitt hjärta är i krig med varandra,
men ingen kan vinna över det här.
För någon så starkt kan ingen sudda ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0