Min "helg"

Idag är ja hem kommen från Jönköping, spenderat ett par dagar med min Älskling <3

I Tisdags var ja framme klockan 14:00, Hjärtat va trött, hade jobbat natt. Så vi gick hem och åt lite lunch, sedan blev det lite gos i soffan, men älsk va fortfarande trött så vi fick lägga oss en sova en stund. Vi skulle ha grillat och badat på kvällen, men självklart började det regna så vi gick och hyrde en film, Changling, och då började det regna som tusan. Men det blev en mysig kväll :)

På onsdan' åkte vi till Lager 157, ja hittade det inte så mycket, men älsk handla lite mer. Sedan efter det blev Hannas favo butik (borde hålla henne där ifrån, shoppOholic hihi) och sedan scorett. Hungrig blev man med, lite sibylla mat fick de bli. Sedan var det tillbax till Jönköping, där det regnade, så inget bad eller grillning blev det. Plus att ja verkar vara super allergisk mot blinningbett, fan hela armen hade svullnat upp, kliade och gjorde ont :(

Idag åkte man hem klockan 12:01, Älsk började jobba klockan 14:00. Vart var det, man höll på att smälta bort. Blev lite läsande på tåget, just nu: Jonas Gardell - ett ufo gör entré. Och självklart så prickas det alltid in när ja ska åka tåg, förseningar, 20 minuter och på Stockholm - Göteborgs tåget meddelar det först att de andra tåget inte kommer att invänta och att man ska få sitta i Herrljunga i 2 timmar och vänta, men som en pust kommer det ett nytt meddelande och då väntar tågen in :).Vilken tur :) Så man var bara 15 minuter sen hem :). Blev mött av Alex och söta Bamse, sötaste killarna som finns :). Och nu har ja satt mig framför tvn med fläkten på, man smälter bort i värmen.



min söta lilla kille

     
Lite nya kort på mig


Kommentarer
Postat av: hanna ym

Hej!

hoppas du haft det bra i jkpn =)

har du hund?

kram hanna



2009-07-02 @ 22:05:54
URL: http://myren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0