Känsla

Förlåt att jag inte kan vara mig själv
I drömmen kan jag säga orden
Mina tankekretsar är på gränsen till kortslutning
Jag vill träffa dig genast nu
Månljuset får mig att vilja gråta
Midnatten gör att jag inte kan ringa dig
Jag är så naiv, vad ska jag göra?
Mitt hjärta är som ett kalejdoskop
Ledd av månens sken möts vi gång på gång
Jag räknar stjärnbildernas glitter och spår kärlekens framtid
Vi har ju fötts på samma jord jag tror på en mirakulös romans
I drömmen var vi tillsammans skyddade av stjärnorna
När vi var vänner tänkte vi inte särskilt på det utan kunde prata som ingenting
Men så kom ett ögonblick då jag bara tänkte på dig och jag kände att jag ville bli vackrare
När man bli kär förändras något
Slut ögonen och känn efter
Mitt klappande hjärta, som det är
Dessa känslor vill jag förtälja för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0