hur trött kan man va?

Skulle varit och tränat, men ja vaknade tydlingen inte när ja skulle :S. Helt sjukt trött!!
Farmor kom på besök i morse, hon va inte sig sjäv, hon visade känslor och intresse? En mindre shock kan man säga!
Sedan blev det en shopping tur med Mamma och Alex. Först blev det willys och sedan blev det överby.
Fick köpt mig ett nytt linne :) och ett par korta shorts :) + ett par vita pumps *like* De jag ville ha fanns inte i min storlek - bara till jättar hehe.

Nu när man kommit hem är ja otroligt trött och jag har fruktansvärt ont i hjärtat! :S
Började gå ut och hjälpa brorsan med att plocka sten men jag orkade inte så nu blir det till att slappa i soffan och kolla lite tv. för de gör man ju inte ofta *HA*

I kväll, fixa naglarna :) I morgon blir det party :) Det kan verkligen behövas :)

Synd att inte du kan vara med :) Hade varit roligt :)

Har lyckats ta av mig förlovningsringen från fingret, de va inte lätt! Men nu hänger den ihop med mitt hjärta runt halsen. Vill inte ta bort den från kroppen, de känns som att de är lite för tidigt, inte ens gått fyra dagar ännu :(.

Men tack till alla som har stöttat mig och funnits där för mig de här dagarna, ni är guld :)

Kommentarer
Postat av: Hanna YM

Hoppas du mår bra. Ja visste inte att ni gjort slut, vad tråkigt.

Ta hand om dej!

kram

2009-07-19 @ 10:54:23
URL: http://myren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0