Förvirrad

Ibland känner jag mig så tom, som ingen annan finns runt om kring, ensam. Jag är dåligt på att vårda relationer, jag stöter bort dem som kommer för nära, och till slut tappar jag alla runt om kring mig. Ibland verkar det som att jag vill vara ensam, är det, det jag vill? Jag förstår mig inte på mig själv. Varför gör jag samma sak om och om mig?

Jag ville både flytta här i från men samtidigt inte. Jag egentligen inget som håller mig kvar förutom min familj, men de kan man träffa ändå. Men jag är rädd för att bli ensam, men saken är den att ja redan är ensam.

Jag behöver något nytt, jag vill börja om, jag vill skapa något annat för mig själv.

Jag förstår mig inte på mig själv.......

Kommentarer
Postat av: Graff

Jag förstår mig inte på dig heller, men jag älskar dig ändå! <3

2009-07-06 @ 13:13:30
Postat av: Frida

Du kommer inte känna dig mer ensam bara för att du flyttar..Man uppskattar istället sina nära och kära mycket mer, det kan jag lova:) Både de man har nära och en bit ifrån sig. Och tycker man att det inte funkar helt enkelt så kan man ju alltid flytta tillbaka;) Ta vara på livet här och nu vännen!

2009-07-06 @ 20:08:38
Postat av: =(

Kan säga dig att här har du en till som gör exakt likdant, kan dock inte hjälpa dig eftersom jag själv inte alls förstår varför man gör så här.....



Vet precis hur tomt och ensamt allt kan kännas och det är fruktansvärt =( Kraam till dig!!!!!

2009-07-07 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0