Fallensdagar

Igår var det Party :)
Linda kom och hämtade mig klockan 3 :) Sedan bar det väg till Trollhättan :). Först blev det till att fylla magen så vi åkte till Fontana för att köpa Pizza. Fick ju träffa goingarna som jobba där hihi. Sedan blev de en snabb sväng upp till Överby för att köpa Bakistabletter, funkar och smakar helt okej!

Sedan blev det hem till Linda för att käka och för henne att göra sig i ordning.. riktigt nice :) Längesedan vi sågs :).
Klockan sex åkte vi till Sylte för att förfesta hos Sara, konstigt nog så var det typ 5 Grästorpare på den festen, va är oddset til de! Men vi hade roligt :)

Va inne i stan halv elva kanske, ganska dött, men träffa massa folk :) och härliga Angelica, hon är ju bara för go :)
Men kvällen blev inte så lång, jag hade sko skav så jag trodde jag skulle dö så jag åkte hem kvart i tolv.
Blev lite käk på tre luckor innan oxå, de va behövligt, de mesta ja har ätigt under denna vecka!
Synd att de inte belv någon dans :(..

Blickan fick man i alla fall :) Kändes skönt att få uppmärksamhet :)





Kläder: Linne, Leggins och kort shorts + vita pumps :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0