"Den tiden på månaden"

Den här dagen har varit sådär, och de är vid den här tiden jag är ett hemskt sällskap, så jag håller mig undan hehe.. Känner att hormonerna inte är i balans, men bara nån dag till så är man normal igen.

Har varit en ganska tråkig dag.. men fick tränat lite, på fusk då hehe.. en sådan där tv shops grej! Mamma va där och höjde hela tiden, jävlar va ont de gjort.. så jag fick pina henne lite sedan *leer*

Den sanna glädjen är skadeglädje :)

Film igen då: Big Stan. Den va riktigt sjuk och rolig :) Den bör man se på!

Armen känns mycket bättre idag, hitta den en tub med voltaren gel :). Den har hjälp mycket! *skönt*
Kan de bli träning på måndag tro? *hoppas*

Nää nu får jag försöka hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0