behöver göra något

I morgon och på fredag hade jag tänkt att träna i alla fall :) Kanske ta en tripp till Överby i morgon för att köpa något nytt att ha på mig på Fallens dagar på fredag, lite party :) med Linda. Dricka öl och dansa är ju inte helt fel :)
Tack söta lilla Linda för att du fått mig på bättre tankar och gör mig glad :)

Försöka träffa Milla något med, måste ju fika eller ja ta en öl någon dag :) Du får inte jobba så mycket hehe.
Tack för att du får mig att le :) Your great :). Skulle vara kul att ses snart, länge sedan.

Sedan har man fått tid till endoskopi ska dit i august, mamma får hålla mig i handen hehe *läskigt*

Sedan får man ju ta och gå på augusti festivalen i Grästorp, inget att skryta om direkt, men kul att träffa alla :) Får hoppas det blir lite förfest här hemma :) *de gick ju så nykter till förr i tiden*
Blir nog ingen pride i år, hade vara lite kul kanske.. men man vet ju aldrig vad som händer.

Sedan får jag komma ihåg att beställa en almanacka också, snart börjar ju skolan igen :)

I september fyller man 25, för er som tror att något kommer att hända då, så tyvärr nej! Inget firande!

Det som nästan bör hända nu i sommar också är självklart Liseberg och sedan vill jag åka till Danmark oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0