Man kan inte sluta..

Ja då har jag läst klart Twilight och New moon (på engelska), man kan inte lägga i från sig böckerna, man måste bara fortsätta läsa. Har öppnat och läst ett par sidor från Eclipse nu, höga förväntningar. Man ska nog läsa böckerna innan man ser filmerna, händer ju tusen mer saker i böckerna och allt stämmer ju inte överens med filmerna. Så ni som inte läser böckerna missar väll hälften nästan av de som händer.

Vet inte om ja tycker morgen började så bra, kände att ja hade ovanligt ont i "magen", säger till mamma att de känns som ja har mens, men ja de ska ju inte hända för en om 1 vecka. Så är fallet, meen tydligen stoppad de inte min kropp, de tyckte att ja skulle ha de nu. Inre stress AB om man kan lyckas få mens 1 vecka för tidigt..

Har knappt lagt ett öga åt pluggning idag, vet fortfarande inte vad ja ska skriva riktigt, får la fråga läraren imorgon när man ändå ska till skolan. Usch ja, i morgon har vi gruppredovisning i 45 minuter, finns ingen möjlighet att vi ska kunna stå där så länge, arbetet är alldeles för lite för de + att alla ska redovisa om samma sak, tur att man är först så man kanske kan slumra till lite sedan haha.. shiit va tråkigt de kommer bli!
Men ni kan ju hålla tummarna för mig så ja inte börjar stamma, bli röd i ansiktet, tappar bort mig och svimmar hehe.

Lite halv sur på HM oxå, trodde min tröja skulle komma idag, vill ju haft den i morgon.. crap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0