Colder

Jag vet inte vad rinner igenom mig just nu, men börjar känna mig allt mer kall och nonchalant. Jag orkar inte länge bry mig, bara så trött på allt. Falsker, bullshit och lögnare åker direkt i skräphögen tillsammans med folk som gnäller och saker och ting men inte gör ett skit åt dem. Jag börjar bli trött på att lyssna, all skit drar ju ned alla runt om kring en. Realist har jag alltid varit: "Det är inte lätt att vara optimistisk i en värld som domineras av pessimister".

Ett ord ja fullkomligt avskyr är PÖSS.. usch sluta säg den skiten. Säg PUSS om de ska va något, annars skit i det helt, för de är väll ett slag i ansiktet om nått.

Uhh låter som man har en negativ dag, men faktiskt inte. Mår riktigt bra. Men ibland måste man kanske försöka få en del att förstå kanske?

Anyware but home - rolig film, rekomenderas för er som inte sett den!

Nä nu ska jag slänga mig i sängen och läsa New Moon.

I morgon är en ny dag då blir de nya tag. "Önskar mig massa snö och en aning mycket is"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0