Vet bara inte!

Jag vet inte jag ska känna längre.. ! Tabletterna gör mig otroligt förvirrad. De börjar komma myrkrypningar i hela kroppen igen och de enda jag vet som tar bort de är om jag slår mig.. hur sjukt den än låter.. men vem vill slå sig sjäv? de gör så jävla ont!

Ja känner mig nedstämd och helt gråtfärdig samtidigt som jag känner mig eller bara helt likgiltig! Hur är det möjligt! Känner en ångest i kroppen som egentligen inte ska finnas där, trodde att jag aldrig mer skulle behöva uppleva det här. Hur kan man leva med att äta antidepp egentligen? Jag hatar verkligen de tabletterna, även om jag inte äter dem för deppighet så får man ju ändå symptomerna.

Ska jag behöva välja mellan att sova dåligt eller må dåligt? Det är ju inte riktigt klokt! Måste fråga om de finns något annat man kan få i stället, de ska ju inte behöva vara så. Behöver ju inga insomningstabletter, behöver något som får mig att inte drömma, tycker ja gör de nu ändå :S Ja fattar inget. Har käkat insomningstabletter förut, och alla som kände mig då vet hur bra det gick, man fick hallisar, ramlade ned för trappan eller tog alldeles för många och inte mins något av natten, så nej tack till det, värsta drogen ju.

Aaa värsta nys attacken, de närmaste en orgasm man har kommit på över 1 månad haha. Skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk nu lagom tills skolan börjar haha, de ska ju ända när man har börjat skolan.

Nää nu får man nog lägga sig, skippar csi och snuttar kudde i stället, synd bara att man inte hade en söt tjej att krypa ned under täcket med.. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0