Uttråkad

uhh idag har varit en otroligt tråkig dag, fått gjort lite små fix men annars inget, inte haft någon lust idag. Nu är ja mer sugen på att gå ut och festa än ja va innan :S. Hade inte varit dum att åka ned till gbg och festa lite.

Varför kan inte kärlek vara lika underbart i verkligheten som det är på film. Bara där träffas det rätt. Men vem vill inte uppleva film kärlek. En gång förlänge sedan gjorde jag det, men den kärlek försvann, får hoppas det kommer en ny sådan.

Man får lite ont i hjärtat när man ser alla "kärleks filmer" *suck*
Jag saknar kärlek otroligt mycket.
Jag tror definitivt på kärlek vid första ögonkastet, men frågan är om den kärlek håller?
Jag har blivit blixt kär vid första ögonkastet, ja blir inte lätt kär,
men ibland känns det verkligen rakt igenom kroppen.
Men hittils har de inte funkat :(.

Hitta grejer som tillhör ex:et, de gjorde lite ont att titta på, får hitta någonstans att lägga dem för framtiden, nu vill ja inte bli påmind, även om det snart gått två månader, så är det ändå inte lätt, en känsla försvinner inte bara sådär, även om man kunde önska det. Tiden läker alla sår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0