Nu var de gjort

Nu har jag varit på Lidköpings sjukhus, som är en total katastrof, tack vet jag NÄL, och gjort en Gastroskopi. Tanten i luckan undra om jag var över 20 år för hon tyckte alla "ungdommar" ser ut som 15 :S.. what? Trodde de skulle vara dyrare med, men blev bara 80 kr :D. Själva undersökningen tog inte mer än vad som var sagt, 5 min.

Fick lägga mig i framåtstupat sidoläge, fick en nål i armen för att ja skulle få lugnande, som jag bad om, va gött nervös. Sedan stoppa de in något som såg ut som en napp typ i munnen så man inte skulle bita på slangen. Plus att ja fick något att dricka för att ta bort slem i halsen. Slangen var lite stöttre än ja trodde, men inte alls lika obekvämt som jag hade förväntat mig. Slangen kändes typ inte, mer när de flytta den lite bara, men märkte inte ens att de tog ut den eller förde in den. Spydde dock hela tinde, bara magvätska eftersom man inte fick äta eller dricka på 6 timmar innan, de va lite läskigt, men de va allt. Så de va inte så farligt. Nu svit de lite i halsen när ja sväljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0