Mörbultad

Den här dagen har bara varit kämpig..

Vaknade till att pappa höll på att attackera frysen, försökte leta fram bröd, inte de härligaste att vakna till. Sedan blev den lite frukost, fixa i ordning sig och ta en lite promenad med lilla Bamse. Runt halv tolv åkte vi iväg till moster Gittan, hon hade loppis, kolla runt lite och plockade vinbärs blad (som mamma skulle ha för att lägga in gurka). Trodde inte vi skulle vara där så länge, va ju lite ruggigt väder oxå, men så kom moster Gunilla dit oxå, och ja när syskonen samlas kommer man aldrig där ifrån. Den ende pratar högre än den andra, damn vilket ljud. Men lyckades slita i sär alla efter två timmar och det hade börjat regna.

Sedan när man kom hem blev det lite fika och sedan mat. Alex fick nån fix ide att vi skulle börja rensa garderoben, för att få in mina saker, blev att vi kastade allt utom typ 3 lådor. Varför spara på massa skit. Ingen höjdare att stå i värsta mini garderoben som är fullproppad och har sne-tak, men vi fick gjort jobbet :D. Det blev ett antal vänder upp och ned för trappan och ut i regnet. Ja nu kan jag i alla fall få in mina grejer där och göra i ordning rummet där uppe, kanske man slipper sova i soffan och ha någon stans att plugga. Är ju lite billigare att bo hemma när man studerar.

Hitta massa maskerad grejor oxå, en hel påse med peruker, mammas tandtrolls kostym (en säck typ så hon hade på sig i kranevalståget, jag var en godispåse haha), lite spök dräkter och en cape, Så alex kläde ut sig lite, haha helt sjukt roligt. Den va från tiden då vi hade Godis Boden *sakna* Har många goda minne där ifrån, tråkigt bara att man gick upp 25 kilo :S, men de är ju borta nu :D, thank good! Även lite halloween prylar hittades :D..

Uhh nu är det inte lång kvar tills ja fyller 25 heller, (26 dagar).. sedan kommer de bara gå ut för haha. Har inte kommit på något jag vill göra ännu.. Gå ut och käka med go vänner räcker tycker jag, vill inte ha något flams och trams och inga kalas, de är såååå tråkigt.

Ja då ska vi alltså börja dokumentera våran träning då.
Haha vad är du vill ha för kort i omklädningsrummet egentligen :P du är la för go du ;).

Grattis gumman på födelsedagan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0