Ibland

Ibland händer saker så fort i livet att man inte hinner stanna upp och se vad sker! Jag har känslor inom mig, både nya och gamla. De gamla vet jag inte riktigt hur ja ska bli av med, hur jag ska få dem att passera ut ur mig, vill bara ha bort dem. Minne vill jag har kvar, men de är inget jag vill gå runt och tänka på, de får man bara bilden av hur framtiden hade varit!De nya känslorna vet jag inte riktigt heller vad jag ska göra med, om jag ska låta dem växa något kanske, eller om jag ska hålla tillbaks dem eller jag ska försöka låta hålla dem på plats där dem är. Jag är förvirrad!

Hehe de va skojsigt att prata med dig igår, du kan verkligen får mitt att skratta och le :). Men ja du lyckas fortfarande sätta mig på pottkanten, ibland vet jag inte riktigt vad du menar med det du säger hehe, du får inte driva så mycket med mig hehe :P din knasboll.


Ja nu är snart den röda veckan slut, så jävla skönt, hatar den. Sen var den med, men de är bara för att den försöker komma ifrån synkroniseringen vi hade.

På Måndag blir de träning i alla fall, ska bli så skönt, saknar att vara på gymmet. Har haft ont så ja har inte kunnat gå dit, men nu är de hela mycket bättre :) Så de är bara att sätta igång, man har ju mål man måste fylla :). Tråkigt bara att man inte kan träna på ett bättre gym :(.

I'm thinking of you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0