Ibland blir det fel..

Går dagen blev inte riktigt som den skulle eller som ja hade förväntat mig att den skulle bli!

Först blev det till att färga håret på både mig och mamsen, sedan bar de iväg till Trollhättan för att köpa takfärg och ja lite annat som de alltid blir. Blev att vi var bort i nästan 4 timmar. Blev helt totalt slut och kunde inte sluta gäspa.

Skulle åkt iväg på fest hos august och träffa Malin, men från början skulle ja vart fyllechaffis men de blev instället, men blev inte att ja åkte in, ja va så trött att ja inte kunde stå på benen, såg i kors och bara var helt vimsig. Ville inte sätta mig i bilen och köra iväg till då, kändes inte riktigt säkert. Och lyckades därmed gör folk sura och besvikna, men inte så mycket jag kan göra åt det nu, men jag ser heller att ja håller mig vid liv än att somna vid ratten i alla fall. Otroligt tråkigt att ja inte kunde åka i alla fall och eftersom ingen vill att ja gott gör det hela så får de väll va, inte så mycket ja kan göra åt det heller!

Blev lite film med min bror i stället, satt bara och skratta åt inget hela tiden, helt totalt borta i huvudet, men somnade som en stock.

Jag idag har jag målat klart taket i alla fall :D. Blev fyra målningar men nu är de definitivt vitt i alla fall. Otroligt jobbigt att måla snedtak och såg ut som en snögubbe haha. Helt vittäckt över allt.
Och jag har fått badat lilla Bamse med, passa på när de är fint väder :D

På tisdag blir det till att köpa tapeter, hoppas de jag vill ha finns nu, synd att de är mönsterpassning bara, men de bästa är att de klistras på väggen, lite lättare då.

Nä nu blir det till att slänga sig i soffan och glo på lite serier, vila ryggen lite. I kväll blir de lite film med Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0