Helt slut i kroppen

Jag igår började "projektet" rensa ur den lilla garderoben för att få in mina kartonger, men med det "projektet" kom också att rensa ur den stora garderoben, som vi har gjort idag! Faan va vi har slängt mycket saker och även fyllde vi nog uff containern (2 säckar och 5 bärkassar, hyggligt va?!). Vi började klockan 10 imorses och va klara klara halv 4 med garderoben och vi har fortfarande inte fått in mina grejer ännu, så det bli ytterligare än dag av pina. Och för att man bor i ett hus som är över 100 år gammalt och inte färdig renoverat så lever de möss i väggarna, katten är otroligt lat, så de va inte så härligt heller att greja i garderoben, äckligt! Det känns som jag har blivit överkörd av en ångvält/lastbild, hela min kropp värker, skulle inte sitta helt fel med lite massage, geeee miiiig!


Jag har suttit och funderat lite, och har kommit fram till att jag känner mig ensam. Det spelar ingen roll hur mycket folk ja har runt om kring mig eller hur många vänner jag har, mitt hjärta är ensamt. Utan kärlek känner mig tom. Sedan är jag ju den där som inte vill dejta runt heller, utan jag vill bara ha en att bry mig och älska. Känner att de är meningslöst att dejta en massa, de ger mig bara bekymmer.
Men jag är ändå rädd för att få känslor för någon, jag mår egentligen inte speciellt bra av det. Det ger mig en extra oro i kroppen som gör att ja får otroligt ont i magen och som framkallar ångest? Det är lite mysko, men bryr jag mig om någon så bryr jag mig till 200%, jag känner mer än vad jag ska kanske göra för att det ska vara hälsosamt, men jag antar att jag är en som har mycket kärlek inom mig.
Jag blir bara förvirrad över mina tankar, jag blir lite smått galen på mig själv.


Jag idag blev det Privileged och sedan Northern Light - en  riktigt mysig film med både spänning och kärlek. Är otroligt trött men inte redo för att snutta kudde riktigt ännu, får nog bli en film till tror jag.

Jag det var tänkt att gå till gymmet imon, men de orkar jag inte efter de här två dagarna, kroppen är helt slut + att de är så mycket kvar att göra imon + att det ska bli en lång promenad med Alex och Bamse imon med, helst på 1 timma och 30 minuter, de är härligt. Jag längtar tills vintern, mycket mysigare med promenader då *love it*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0