Helt sjukt trött

Är så sjukt trött, fattar inte hur de kan bli så :S...
Nu skulle ja bara vilja krypa upp i soffan men en sötnos och bara mysa resten av dan, de hade varit sjukt underbart.

Idag har jag beställt en nu Ab tränare, abtronic x2, får se om den funkar, tycker allt att den gamla gör lite, så nu får vi se om den här gör de, kommer antingen nästa vecka eller veckan efter det.
Blev en sväng till Överby me, fick dock inte handlat något direkt, de va mest för att kolla på tapeter, är ju ett par rum som ska göras om, brorsans rum + mitt gamla som jag hade tänkt sno igen under 1 år tills skolan är klar, blir billigare så. Annars fick jag köpt mig våtservetter, duschkräm och snus, för de finns ju inte över allt haha, men skönt att fördriva tiden lite.

Nu ligger jag helt mörbultad i soffan, mamma lagar mat, duktig, är hungrig. I kväll blir det Geek och Privleged och någon film efter det, synd bara att man inte har lite sällskap *snyft*

Imorgon hade ja tänkt gå upp tidig för att bege mig till gymmet, det behövs verkligen, och det är skönt att få träna.

Nu är det inte långt kvar tills man börja skolan igen heller, någon gång efter den 24 august startare det, ska bli skönt att få lite pengar igen, eftersom denna sommaren inte gav något jobb. Men ja när skolåret är slut så har man ju lite mer att gå på, får hoppas man får ett jobb där man kan jobba som coach, och att utbildningen har gjort en tillräckligt varm i kläderna. Ser dock inte fram emot termin 4 där ja ska behöva skriva en B uppsatts..

I wish you were here, i miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0