Groggy-trött-ont i magen

Har varit helt väck sedan jag kom hem, halv sovit från 15 - 19, vad fick jag egentligen? Har minnes luckor från undersökningen, mins inte när de förde ned slagen eller om något sades eller när slangen togs ut, de enda jag minns är att jag spry och hulkar mig. Fast de va väll tur egentligen! Så för de som ska göra en undersökning, ta lugnande hihi.
Någon gång på hemvägen har jag tagigt av mig min kofta också, de minns ja inte de heller, hel mysko. Finglade ganska bra på sjukhuset, fick lägga mig på en säng och fick en handduk över mig, what? Minns att ja hade en hög med papper i handen också för att torka munnen, när fick jag dem? Helt sjukt!

Är alldeles tung i huvudet, trött som bara den och nu svir det i magen, mellan gärdet. Inte så skönt. Men nu kan jag svälja utan att de gör ont i alla fall. Varmt är det också, känns som jag befinner mig i en ugn.

Nu är de bara att invänta svaret på proverna det tog, va gluten och B12, får se om de är något av de nu då eftersom de inte kan hitta något på den vanlig undersökning.

Men de gör de ju aldrig när de gäller mig, svaret jag brukar få är:
"Du får vänta tills det går över", what? Så kan ju inte läkaren säga eller?
Fick en skada i handen när jag va 16, de trodde de va 'carpel tunnel syndrome' men de va de inte, har träffat läkare och gått hos en sjukgymnastik men ingen som kan hitta något fel, utan: "Du får vänta tills de går över".. Ja nu har det gått 9 år och de har inte gått över, ja antar att de försvinner när jag ligger i graven. Enligt min åsikt så suger läkare ganska bra!

Nä nu börjar snart Fringe, ska lägga mig och kolla på och hoppas på att min kropp återgår till det normala.

I morgon kanske man får ett paket *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0