Funderar

Jag så här på kvällskvisten börjar tankarna alltid att snurrar och jag verkar aldrig få någon ordning på dem. Om de nu finns piller som gör att man slipper drömma finns de inget som kan blockera lite tankar? Jag gör mig själv tokig. Jag orkar inte med mig själv. Men något jag lärt mig av en lång hårig man *skrattar* är att man får säga till själv när man ligger där i sängen och tänker att: "Vi tar det i morgon". Det funkar konstigt nog.

Okej om man hade 1 tanke som snurrade där uppe men det är flera olika så blir de bara jobbigt. Och jag är alldeles för självkritisk emot mig själv, jag är aldrig nöjd.
"Om jag går ned 2 kilo så är jag inte glad för de, utan det blir, varför kunde de inte varit 2 till? Ja har misslyckats."
"Eller om jag får godkänt på en tenta som man kan få VG på, varför inte vara glad att man klara den, nä då blir det i stället, varför kunde ja inte kämpat mer, jag har misslyckats!"

Och så vidare... så fortsätter det i min hjärna. Varför kan jag inte bara vara nöjd? Tröttsamt.

Nu äter jag mina pillar mot drömmar som då egentligen är antidepressiva och läste alla härligt biverkningar man kan få, jippi. så otroligt underbart. Sluta ju me den skiten för alla dessa biverkningar, fan om de händer igen *morr*
Några biverkningar, förändring i den sexuella lusten, vikt ökning, krypningar i kroppen och min favorit:
Självmordstankar! Det är så bra biverkningar för någon som är deprimerad. Kontakta läkaren om du känner att du vill ska dig själv!.. men hallå!

Om jag inte skrev det igår, så behöver ja inte äta medicin mot gluten, de va negativt, de va skönt! Nu får vi se om det visar något på B12.

Usch vad de mesta låter negativit, men så är de egentligen inte. Är väll så att man vill skriva av sig de dåliga för att komma ifrån det, de roliga får man ta en annan dag. Och imon ska de bli skojsigt :) *hoppas*

Jag kan fortfarande inte lista ut det hela, vad är det som händer, för jag förstår då inget! Ja hatar att leva i ovisshet, de gör mig galen. Men det är väll bara vänta och se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0