Förstår inte.. ?

Ibland får jag inte fram något vettigt svar från mig själv, ja gör mig själv förvirrad. Jag vet inte hur jag ska känna längre. Ibland när ja ser en bild av dig eller hör dit namn saknar jag dig fruktansvärt. När ja ser en bild av dig känner jag saknaden av dina kyssar, men de vara bara för en kort sekund, men den sekunden gör ont. Behöver något som får mig på andra tankar.
I mellanåt händer saker man inte riktigt kan styra över, men ja du har ju varit en otroligt stor del av mitt liv, så de är ju inte direkt konstigt att det blir så.

Får hoppas att de inte tar allt för lång tid att komma över dig, de skulle vara otroligt jobbigt, samtidigt som ja ändå inte vill komma över dig, man vill väll på något sätt hålla kvar i det som var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0