Förlorat

Jag tror jag har tappat meningen med livet, nu känner ja att jag har tappat det mesta. Jag vet inte vilken väg jag vill ta längre, känns som jag tagigt fel. Funderar över om min utbildning kommer att ge mig något? Har inte ens fått grepp om vad det hela egentligen är eller innebär, helt sjukt.
Jag känner bara att jag är trött på de mesta, de finns ingen spänning, men ja är så less på allt för att ens skapa något. Just nu har jag ingen ork kvar, luften har bara försvunnit hur mig.

Suttit och kollat tillbaks i tiden och sedan mitten av 2004 tills nu har livet bara varit kaos och allt började när jag klev ur garderoben. Skulle vilja gå tillbaks i tiden och rätta till allt som blev fel, varför föddes ja lesbisk? orka!

Den summering jag får ut av 5 år är: Fått jobb, blivit av med jobb - flertal gånger, fått mitt hjärta krossat att ja ser ut som ett lapptäcke på insidan, flyttat - flertal gånger, dragigt på mig skulder, haft praktik, blivit av med den, börjat plugga, förlovade mig - bröt förlovningen, trasig på insidan. Plus i kanten är att jag blivit av med de mesta skulderna, fast ja nu pluggar jag så sedan kommer de mer skulder.

What the fuck happend? There is no silverline in my life, it's just pain and suffering. What the fuck happend?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0