Film kväll

Nu börjar man bli lite trött och seg, nog dags att krypa under täcket tror jag.
Har varit en slö dag idag, inte gjort något direkt, men de är ju söndag, vilodag?! hehe

Prata en sväng med Hanna på msn, kul men de känns fortfarande i hjärtat, skulle absolute inte klara av att prata i telefonen, som exempel. Skulle kännas konstigt.

Ja hoppar nog snart sönder viasat boxen, den gör mig totalt galen, man får psykiska rubbningar av den. gaaahh!

Idag har man kollat på Jurassic Park 2, ettan såg vi i förrgår och 3:an blir nog på Tisdag tror jag :) Bara älskar de filmerna :) Lite roligt att Peter Stormare säger några svenska ord med :).

Längtar efter vintern, tills det börjar bli lite kyligt ute och efter massa snö :) + att ja vill att alla kryp ska dö nu, äckligt!

Imorgon blir det till att gå upp tidigt, ska åka med mamsen upp till NÄL för undesökning, inget kul att åka själv ju. Och sedan kommer nog farmor och faster på besök, får passa på och göra intervjuen då haha, lite bakhåll sådär *skratt*

Imorgon börjar kurs nr 2 också, Psykiatri, får hoppas den är något att ha, och att den kanske är lite bättre utformad än den vi började på denna vecka. Allt är webb baserat, men de ska nog gå bra, hoppas de inte är några direkta grupparbeten.

Lite tråkigt när man tror bra saker om någon och sedan verkar de inte alls vara så, tråkigt när förväntningarna inte levs upp eller har avtagigt. Lite besviken måste jag säga *suck*. Viste ifs inte vad jag skulle förvänta mig från början heller, men inte riktigt det här från dig, de va synd det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0