Bättre

Nu känner jag mig bättre, men damn så trött jag är, men har ingen feber i alla fall, kan de bli träning imon tro? Hoppas min almanacka kommer också. Usch börjar få lite panik för att skolan ska börja igen, vill dit men ändå inte. Ja de är ju inte direkt många dagar man är i skolan när man läser på distans, men alla grejer man ska göra och alla timmar man måste lägga ned på att göra det, usch! Vill bara bli klar och få ett jobb som jag inte behöver ta med mig hem. Blir det inget jobb så vill jag resa iväg, bo i ett annat land för ett tag, de vore en härligt upplevelse. Vill verkligen här ifrån, är så trött på Sverige.

Jag vet inte vad jag ska tycka eller känna, jag är fortfarande förvirrad, jag funderar så mycket att hjärna exploderar! Jag vet inte riktigt om jag förstår. Vad faaan vill jag egentligen, vad kan jag få ut av de här?

Jag nu var de alldeles förlänge sedan jag hade sex, det känns kan jag lova. Men jag har fortfarande problemet att jag inte vill ha sex med någon direkt, de kan finnas 1 eller 2 kanske, men vissa saker är lite komplicerat. Jag kan bara inte ha ett one night stand, what the fuck is wrong with me.


Jag vill ha sol och värme, jag är så trött på det här vädret så jag tror jag spyr, måste de regna och blåsa hela tiden. Den Svenska sommaren är ett skämt ifs det är ju vintern med. Vart har alla 4 årstider tagigt vägen, de verkar ju vara vara höst eller tidig vår inget annat. Man blir ju deprimerad. Jag vill ta nästa flyg här ifrån, i hate this shit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0