Augusti/Grästorps festival 8/8 - 09

Igår vad det party, händer 1 gång om året, typ andra gånger jag festar till festivalen hehe. Jag och Mikkiz började förfesta på väg in (för er som inte vet hur de funkar, finns inget "stan" här, utan här säger man "vi går in", enkelt och lätt). Blev förfest hos Tina med Johanna och deras föräldrar (Annika & Roland), vi hade riktigt skoj :) Mycket tillbaka blickar i livet hehe, vi har varit rätt busiga *leer*. Sedan när klockan började närma sig 11 gick vi fram (samma sak som "in"), var fest i konserthuset. Men hade inte kommit så många när vi kom dit så vi tog ett strög genom byn hehe. Efter ett tag började de fyllas på med folk, ja tror hela Grästorp var där hehe. Band som spelade var Noll520 (ett cover band från Trollhättan) samt Billy med Anders Sparlund. Och Söta visar sig att de va två medlemmar från Grästorp men vet bara vem 1 är hehe. Träffa massa folk, men känner inte så många längre har jag märkt hehe. Vi sprang på Lina och Fredrik visar sig att Fredrik umgås med min kusin Tommy "lövet" Lövgren, de är alltid någon som känner någon från min släkt, vad är det här haha. Sedan träffa man på lite gamla klasskamrater från grundskolan och lite annat folk. Angelica du är nog den härligaste av dem alla, stört skön hihi.

Kan säga att gå i andra gånger i nya skor va ingen bra ide. Fick ringa till pappa så han fick komma in med lite ombyte av kläder och skor. Ja har blåser över allt. Under fötterna, på hälarna, på sidorna, ja kan inte gå med andra ord. Bakis är jag med, fy fasiken va dåligt jag mår idag. Nu får de vara slut på drickandet, man kan ha kul ändå, man mår allt för dåligt efter åt.

Började ta lite kort när vi kom dit, men sedan glömde jag totalt bort de hehe.

Johanna
(försöker ta kort på tanten haha)


Mikkiz


Tina


Snyggt kort på mig och Mikkiz ;)


"Blomman" tror jag vi kalla henne, hel tokig tant haha


Noll520


Noll520


Lite dött i början av kvällen


På väg hem, kolsvart, ser inget alls haha

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha.. ja det var en as kul kväll...love ya!!!<3<3<3

2009-08-09 @ 13:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0