1:a skoldagen

Ja då har 1 av de 2 nya kurserna startat och man har varit i skolan, riktigt härligt att komma tillbax och kul att få träffa alla igen :). Har blivit väldigt mycket prat idag :) Inte lätt att ta igen tre månader på 1 dag.
Visar sig att vi har bara 1 föreläsning/seminarie till i skolan på 9 veckor, alla är strimad så man får titta hemma + att vi har ett webb sem oxå, de kommer inte gå bra haha. I denna kurs är det bara ett grupparbete :) Skulle kunna hjula av glädje, ja tycker verkligen inte om grupparbete haha. Får hoppas att de inte är så många i den andra kursen.

Fick min tröja idag, tråkigt nog så fick jag inte den jag skulle pga att man inte var med på hälsodagen innan vi slutade, så man fick ta de man fick, va i alla fall medium men inte tjej modellen :(. Tur att man var där i alla fall, fanns bara 2 tröjor och 1 av oss var borta, tråkigt U :(. Trodde att de skulle vara lite snyggare oxå, men men, lite kul i alla fall att ha en tröja där det står att jag är HÄLSOCOACH på :D.

Usch, är helt slut nu, men de blir csi sedan och efter det blir det scary movie 3. I morgon blir det en sväng till thn med Alex, man får ju vara en snäll syster och åka med han till bibblan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0